Administrativ medarbejder til kontor i Hellerup

Administrativ
medarbejder
til sundhedsfaglig
virksomhed i vækst

Administrativ medarbejder til kontor i Hellerup

Administrativ
medarbejder
til sundhedsfaglig
virksomhed i vækst

Vi søger en erfaren og detaljeorienteret administrativ medarbejder til at servicere og hjælpe vores bemandingskonsulenter i det daglige arbejde.

POWERCARE A/S VÆKSTER OG DERFOR SØGER VI EN ADMINISTRATIV MEDARBEJDER, DER SKAL HJÆLPE VORES BEMANDINGSKONSULENTER MED ADMINISTRATIVE OPGAVER

Hos POWERCARE A/S har vi mange års erfaring med at rekruttere sundhedsfagligt personale til hele verden med fokus på kvalitet og faglighed.
Vi har travlt, så derfor søger vi nu en erfaren og selvkørende, administrativ medarbejder, der kan bistå de enkelte afdelinger med administrative opgaver i det daglige arbejde. Der vil derudover også være tale om lettere praktiske ad hoc-opgaver på kontoret.

Det er vigtigt, at du har nogle års erfaring med administrativt arbejde – gerne fra sundhedssektoren, men det er ikke et krav.

For at lykkes i stillingen, er det en forudsætning, at du er arbejdsom, selvkørende pligtopfyldende og detaljeorienteret.

Det er derudover nødvendigt, at du er lærenem, når det kommer til it-systemer

Du trives med administrative opgaver og har et godt blik for, hvordan de enkelte opgaver kan løses på den bedst mulige måde til gavn for både dig selv og resten af afdelingen. Du er heller ikke bleg for at løse de daglige praktiske ad-hoc opgaver som eksempelvis pakkemodtagelse og frokostordning.

Det er nødvendigt, at du er struktureret i din arbejdsgang og samtidigt kommunikerer flydende på dansk i skrift og tale – og gerne har kendskab til de nordiske sprog.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores enkelte afdelinger med administrative opgaver
  • Oprettelse af kunder og håndtering af ordrer i vores it-systemer
  • Registrering af vagtplaner
  • Vejlede vikarer om brug af E-læring
  • Sørge for at vores kontor fremstår præsentabelt
  • Opdækning til møder og kurser
  • Håndtering af frokost samt morgenmad (2 gange ugentligt)
  • Praktiske ad hoc-opgaver

DIN BAGGRUND OG KVALIFIKATIONER:

  • Du er formentlig kontoruddannet og har flere års erfaring med administrative opgaver
  • Struktureret, pligtopfyldende og serviceminded
  • Flydende dansk i skrift og tale – kendskab til nordiske sprog
  • Du er udadvendt og empatisk
  • Gode samarbejdsevner – du er både holdspiller og i stand til at være selvkørende


VI KAN TILBYDE:

  • En spændende stilling i en virksomhed med høj energi og høje ambitioner
  • Selvstændigt arbejde og tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulenter
  • Et godt arbejdsmiljø og ordnede forhold
  • Onboardingprogram, hvor du oplæres grundigt
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Løn efter kvalifikationer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til hr@powercare.dk. Skriv ”Administrativ medarbejder til Hellerup” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på hr@powercare.dk . Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.