Til vores kontor i Aarhus

Dygtig administrativ medarbejder søges til Aarhus

Til vores kontor i Aarhus

Dygtig administrativ medarbejder søges til Aarhus

Til vores kontor i Aarhus søger vi en dygtig administrativ medarbejder, der er grundig i sit arbejde og ikke er bange for at sætte sig ind i paragraffer.

DU ER THE PERFECT MATCH, HVIS DU

Brænder for at yde et højt serviceniveau og altid står klar til at hjælpe både kolleger og vores vikarer, når der er brug for det.

Du forstår at sætte dig ind i relevante paragraffer for dit arbejde og bliver ikke skræmt af tanken om at sætte dig ind i norske skatteregler. Naturligvis med kyndig vejledning og oplæring fra dine kolleger.


DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:

Som administrativ medarbejder sætter du en ære i at varetage alle henvendelser med et højt serviceniveau og professionalisme. Din primære arbejdsopgaver bliver at hjælpe og vejlede vores vikarer i spørgsmål om skatteregler i Skandinavien, ID-kontrol mm.
Herunder:

  • Søge A1-erklæringer på vores danske vikarer, som arbejder i Norge
  • Indberetning af vikariater til Skatteetaten i Norge
  • Opdatering af procedurer
  • Ad. hoc-opgaver

 

VI LEDER EFTER:
Vi søger en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver. Du er omhyggelig, har et godt overblik og trives med administrative opgaver. Som person er du udadvendt, og du forstår vigtigheden af altid at betjene kunder med et højt serviceniveau. Arbejdet vil i perioder være tempofyldt, og du skal derfor kunne lide, at der til tider er ”fart over feltet”. Derudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:

  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT er et must
  • En struktureret og detaljeorienteret tilgang og høj arbejdsdisciplin
  • Positiv, godt humør og gode samarbejdsevner

 

VI TILBYDER: En spændende hverdag i et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor nye tiltag er en del af vores hverdag. Stillingen er på 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00-16:00 og vi forventer, at du er fleksibel, når det presser på.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til HR@powercare.dk. Skriv ’administrativ medarbejder  – Aarhus’ i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen kan disse sendes til HR- og administrationschef Shu Friis Mahendiran på shu@powercare.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

POWERCARE ER PÅ 23. ÅR: 

  • en af sundhedssektorens største samarbejdspartnere i Danmark og resten af Norden
  • en akut virksomhed som 24/7 leverer sundhedsfaglige vikarløsninger til alle sygehuse og hospitaler i Danmark og i hele Norden.
  • en af Danmarks største leverandører af sundhedsfaglige vikarer til alle danske kommuners hjemmepleje og plejecentre samt sociale institutioner
  • kendt for kort responstid, leveringsdygtighed, høj service 24/7
  • kendt for specialiserede høje kompetencer indenfor sundhedsfagligt personale