Personalekonsulenter søges til Hellerup

Dygtig jordemoder søges til vores kontor i Hellerup

Personalekonsulenter søges til Hellerup

Dygtig jordemoder søges til vores kontor i Hellerup

Er du god til at skabe tætte relationer og har du høje faglige ambitioner? Brænder du for at være med til at højne kvaliteten og yde et højt serviceniveau i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt i samspil med passionerede kolleger? Vi har forrygende travlt og søger straks en personalekonsulent til vores kompetente team i Hellerup.

Salgsorienterede jordemoder søges til Hellerup

POWERCARE vokser, så vi er klar til at udvide med en jordemoder på vores kontor i Hellerup!

Vi er eksperter i at levere sundhedsfagligt personale til både Danmark og resten af Norden.
Som personalekonsulent hos os er din fornemmeste opgave at skabe en tæt relation til vores vikarer og vores kunder, som primært er danske og norske sygehuse. Du skal derfor både hjælpe med at pleje vores eksisterende kundeportefølje og bidrage til at udvide den. Det er derfor vigtigt, at du er service- og salgsorienteret, proaktiv og i stand til at skabe tætte relationer med telefonen og computeren som din vigtigste arbejdsredskaber.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter

  • At sælge vagter ind til vores vikarer – både sygeplejersker og jordemødre
  • Opbygge og udvikle kunde- og vikarrelationer – og bidrage til vores forretningsudvikling og kundeportefølje
  • Sikre en høj professionalisme i kontakten med kunder såvel som vikarer

Ansøgerprofil

Du er uddannet som sygeplejerske eller jordemoder, gerne med flere års erfaring. Derudover forventes det, at du som person er serviceminded, og vi ser gerne, at det falder dig naturligt at have kontakt til mange forskellige mennesker dagligt. Det er nødvendigt, at du trives i et high-performance miljø, og er proaktiv af natur.

Desuden lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:

  • Godt humør, højt energiniveau, gode samarbejdsevner og proaktiv tilgang
  • Du trives i et miljø med højt arbejdstempo
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver
  • Du er udadvendt og er motiveret for at arbejde med kvalitetssikring
  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT generelt er et must

Du får

Et attraktivt og kompetencegivende job i et åbent og uhøjtideligt miljø med engagerede kollegaer. Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer i en spændende virksomhed, som er i konstant udvikling. Arbejdet vil i perioder være tempofyldt, og du får mulighed for at varetage et stort ansvar.

Din arbejdstid vil være hverdage fra kl. 8 – 16

Der er tale om et barselsvikariat i resten af 2022 med mulighed for forlængelse. Start hurtigst muligt.

POWERCARE A/S tilbyder en attraktiv lønpakke.

Lyder det som noget for dig?

Så send en mail med emnet “Personalekonsulent til Norden” og vedhæft din ansøgning og CV til hr@powercare.dk.

Vi ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt, og vi inviterer løbende kandidater til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte direktionssekretær Jesper Jørgensen på mail: jjo@powercare.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.