Vi søger

Økonomi
assistent til vores
kontor i Aarhus

Vi søger

Økonomi
assistent til vores
kontor i Aarhus

Har du POWER til at sikre lønnen og faktureringen stemmer, hver gang og samtidig har styr på afstemningerne. Så er det dig vi leder efter. Hos POWERCARE A/S er det vores passion at give den bedste oplevelse til vores sundhedsfaglige kunder og vikarer via høj kvalitet og faglighed i hele organisation. Vi er stolte af, hvor vi er kommet til, men rejsen stopper ikke her.

POWERCARE A/S, Aarhus

Vi er blandt Nordens dygtigste inden for vikar- og rekrutteringsbranchen og har eksisteret i 22 år. I POWERCARE fokuserer vi på udvikling i forretningen samt hos den enkelte medarbejder, fordi vi vil være de bedste i fremtiden.

Vi står sammen. I POWERCARE går vi ind for ’alle mand på dæk’, hvilket betyder at alle bidrager til, at vi i POWERCARE bliver en succes og derved leverer det bedste til vores kunder og vikarer – hver gang. 

Vi fokuserer på kvalitet og faglighed. I POWERCARE vi vil gerne være med til at påvirke sundhedssystemet i den positive retning, hvor kvalitet og faglighed er i centrum. Det gælder ligeledes for hele POWERCARE og den enkelte medarbejder.

 

Ansvarsområder og primære arbejdsopgaver:

Som Økonomiassistent ved POWERCARE vil der være et bredt felt af opgaver inden for det klassiske bogholderi.

  • Ansvarlig for funktionærløn
  • Ansvarlig for vikarløn for ét af POWERCARE’s forretningsområder
  • Ansvarlig for fakturering for ét af POWERCARE’s forretningsområder
  • Øvrige ad hoc opgaver af regnskabsmæssig karakter

Der vil endvidere være mulighed for at udvikle virksomhedens økonomiafdeling herunder optimering af processer og kontroller. Din nærmeste leder vil være Regnskabschef, Nicolaj Christensen.

Vi leder efter:

  • Solid bogholder med erfaring (minimum 4 års-erfaring)
  • Kan arbejde selvstændigt og i teams
  • Er struktureret og målrettet for at opnå det bedste resultat
  • Kan arbejde under pres og vant til kommunikation med eksterne samarbejdspartner
  • Fordel med kendskab til Navision
  • Fordel med erfaring i Continia Document Capture

 

Vi tilbyder:

Et attraktivt job i et godt, dynamisk og uformelt miljø med mange personlige og faglige udfordringer. Du er medbestemmende over din hverdag og dine udviklingsmuligheder. Du vil indgå i en økonomiafdeling på 9 fastansatte medarbejdere og 2 timelønnede medarbejdere.

Arbejdstid: Stillingen kan være fuldtid eller deltid minimum 30 timer.

Arbejdssted: Sønderhøj 16, 8260 Viby J..

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Ansættelse: Hurtigst muligt.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning og CV til HR@powercare.dk. Skriv ”Økonomiassistent” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef, Nicolaj Christensen på mail nbc@powercare.dk.