Personalekonsulent med sundhedsfaglig baggrund
Personalekonsulent med sundhedsfaglig baggrund
Vi søger en personalekonsulent med sundhedsfaglig baggrund til vores Danmarksafdeling i København.
Funktions- og ansvarsområder
- Modtage ordre og bestillinger fra vores kunder, både akutte og langsigtede behov for sundhedsfagligt personale til vores danske marked i primær-og sekundærsektoren
- Sikre en hurtig behandling og overholde svarfrist på dækning af vagter og vikariater til vores kunder
- Få et dybt kendskab til vores sundhedsfaglige vikarer og deres kompetencer og få gode og tillidsskabende relationer til dem
- Sikre det bedste match på kompetencekrav fra kunderne med den/de bedste vikarer
- Høj service til vores kunder, hurtig leverancer og sikre kundernes tilfredshed
Faglige og personlige profil
Det er et krav, at du har en sundhedsfaglig baggrund: SOSU-assistent, fysioterapeut, ergoterapeut og lignende. Vi søger en medarbejder, der både er detaljeorienteret og har det store overblik også i travle perioder. Vores kunder har ofte akutte behov for sundhedsfagligt personale, hvilket kræver et godt kendskab til vores vikarstab, så du leverer med kort varsel.
Jobbet kræver kvalitetsbevidsthed og en faglig stolthed, og du skal trives godt med akutte situationer, hvor kunderne har specifikke behov for vikarer, og du og dine kolleger er i stand til hurtig levering af sundhedsfagligt personale.
Du skal trives med kontakt til mange faggrupper og mange kunderelationer på hver eneste arbejdsdag. Takken er, at kunderne er tilfredse med din leverance, og at du har løst kundernes problemer. Vikarerne takker dig for, at det var en god vagt, en dejlig oplevelse, en god løn og at de gerne vil tilbyde deres arbejdskraft igen.
Er du stabil, energisk og trives med kontakt til mange fagpersoner dagligt, vil vi glæde os til at have dig som medarbejder. Har du erfaring med god kundeservice i det private erhvervsliv fra tidligere jobs, er det en fordel.
Vi tilbyder
Vi tilbyder faglige og inspirerende udfordringer, hvor kontaktfladen til mange kunder og mange faggrupper er hverdag i Danmarksafdelingen. Vi tilbyder dynamiske og hyggelige kolleger, med masser af energi og høj faglig bevidsthed. Oplæringsperiode igennem 2 måneder, er en selvfølge, og foregår i et trygt og pædagogisk miljø. Der er to chefer i afdelingen, som begge har en sundhedsfaglig uddannelse.
Arbejdstid
Åbningstid i virksomheden er fra kl.6.00-24.00, alle ugens dage. Der skal påregnes weekendarbejde x 1 måneden. Vi tilbyder individuelle arbejdstider, så vidt det er muligt.
Lønforhold
32-37-timers stilling, løn efter kvalifikationer og erfaring.
Tiltrædelse
Den 1.november 2024 eller den 2. januar 2025
Arbejdssted
Tietgens Have, Østbanegade 123, København Ø
Kontakt
Lyder jobfunktionen interessant, er du velkommen til at skrive til os, om din interesse for jobbet, og sende dit CV til hr@powercare.dk. Spørgsmål til stillingen skrives til driftsdirektøren Karin Lidang kal@powercare.dk
Alle ansøgninger behandles fortroligt. Ansøgningen skal være os i hænde snarest muligt. Ansættelsessamtalerne pågår løbende.