Receptionist med administrative færdigheder til Århus

Receptionist med administrative færdigheder til Århus
Til vores kontor i Aarhus søger vi en erfaren receptionist med administrative færdigheder og en positiv energi, der smitter af på omgivelserne.
DU ER THE PERFECT MATCH, HVIS DU
får energi af at være sammen med mange mennesker og brænder for at yde et højt serviceniveau. Hvis du samtidigt hjælper til hvor der er behov, er proaktiv og trives med administrative opgaver, så er du måske vores nye receptionist.
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:
Som receptionist og assisterende administrativ medarbejder sætter du en ære i at varetage alle henvendelser med et højt serviceniveau og professionalisme. Din primære arbejdsopgaver bliver at besvare telefonhenvendelser og mails, hvoraf nogle er på norsk og svensk. Herudover vil dine øvrige arbejdsopgaver bl.a. omfatte følgende:
- Forskelligartede administrative opgaver
- Tage imod gæster
- Praktisk hjælp ved afholdelse af møder
- Håndtering af indkommen og udgående post
- Ad. hoc-opgaver
VI LEDER EFTER:
Vi søger en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver. Du er omhyggelig, har et godt overblik og trives med administrative opgaver. Som person er du udadvendt, og du forstår vigtigheden af altid at betjene kunder med et højt serviceniveau. Arbejdet vil i perioder være tempofyldt, og du skal derfor kunne lide, at der til tider er ”fart over feltet”. Derudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:
- Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT er et must
- Relevant erfaring som receptionist
- En struktureret og detaljeorienteret tilgang og høj arbejdsdisciplin
- Positiv, godt humør og gode samarbejdsevner
VI TILBYDER: En spændende hverdag i et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor nye tiltag er en del af vores hverdag.
Stillingen som udgangspunktet på 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00-16:00.
Vi er dog åbne for andre ønsker.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – samtaler afholdes løbende.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.
Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til HR@powercare.dk. Skriv ’Receptionist – Aarhus’ i emnefeltet.
Har du spørgsmål til stillingen kan disse sendes til HR- og administrationschef Shu Friis Mahendiran på shu@powercare.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.
POWERCARE ER PÅ 23. ÅR:
- en af sundhedssektorens største samarbejdspartnere i Danmark og resten af Norden
- en akut virksomhed som 24/7 leverer sundhedsfaglige vikarløsninger til alle sygehuse og hospitaler i Danmark og i hele Norden.
- en af Danmarks største leverandører af sundhedsfaglige vikarer til alle danske kommuners hjemmepleje og plejecentre samt sociale institutioner
- kendt for kort responstid, leveringsdygtighed, høj service 24/7
- kendt for specialiserede høje kompetencer indenfor sundhedsfagligt personale