Sosu-assistent søges til
attraktiv stilling
som rekrutteringskonsulent

Sosu-assistent søges til
attraktiv stilling
som rekrutteringskonsulent
Vil du være med til at rekruttere de dygtigste og mest kvalificerede sundhedsfaglige kandidater til kunder i hele Norden? Og har du lyst til at bringe din faglighed i spil i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt i samspil med passionerede kollegaer? Så er det dig vi søger som vores nye salgsorienterede rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aarhus eller Hellerup.
Sosu-assistent til vores kontor i Aarhus eller København
POWERCARE A/S har mere end 20 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi er eksperter i at levere sundhedsfagligt personale til hele det skandinaviske marked.
Som rekrutteringskonsulent er du den første, der møder vores nye, potentielle vikarer.
Det er derfor uhyre vigtigt, at du er både imødekommende og empatisk, men samtidigt også salgsorienteret, så du kan sælge virksomheden videre til vikarerne.
Vores vikarer er specialsygeplejesker, basissygeplejersker, jordemødre, speciallæger, SOSU-assistenter og SOSU-hjælpere. Det er derfor vigtigt, at din faglige viden er i top. Det er et plus, hvis du har administrativ erfaring eller har arbejdet med HR.
Dine primære arbejdsopgaver omfatter
- Screening og rekruttering af sygeplejersker, specialsygeplejersker, jordemødre, speciallæger og social- og sundhedsassistenter/hjælpere
- Personlige interviews med nye kandidater
- Indhentning og arkivering af nødvendig og relevant dokumentation
- Medvirke til at vores vikarer hurtigt får tilsendt og tilbudt vagter/vikariater
Sikre at kandidaterne er tilgængelige i vores datasystem og til rådighed hurtigst muligt for vores bookingafdelinger
Ansøgerprofil
Det er et krav, at du er uddannet sosu-assistent og dermed har den nødvendige viden om sundhedssektoren. Det er ligeledes et krav, at du har erfaring med administrative opgaver og har arbejdet på et sygehus.
Desuden lægger vi vægt på følgende kvalifikationer
- Du skal have gode danskkundskaber – både mundtligt og skriftligt. Du skal kunne forstå norsk og svensk
- Du er udadvendt og forstår vigtigheden af altid at betjene kunder med et højt serviceniveau
- Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for løsning af egne opgaver
- Du er omhyggelig, har et godt overblik og trives med administrative opgaver
- Du evner at arbejde i et højt tempo i travle perioder
- Du har flair for IT og hurtigt kan sætte dig ind i nye IT-systemer, da en stor del af arbejdet foregår via pc, så dette er en nødvendig forudsætning
Du får
En attraktivt vikariat indtil 30. september 2022 i et åbent og engageret arbejdsmiljø med ambitiøse og søde kollegaer. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor nye tiltag er en del af vores hverdag. Efter endt vikariat er der mulighed for fastansættelse
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet 8:00-16:00. Vi forventer, at du er fleksibel i travle perioder.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.
Lyder det som noget for dig?
Så send en mail med din ansøgning og CV til hr@powercare.dk.
Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt, og vi inviterer løbende kandidater til samtale.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på mail: hr@powercare.dk.
Skriv “Sygeplejerske-Rekruttering Aarhus” i emnefeltet.
Vi glæder os til at høre fra dig.