SOSU-ASSISTENT SØGES TIL VORES KONTOR I KØBENHAVN Ø

Sosu-assistent søges til stilling
som rekrutteringskonsulent

SOSU-ASSISTENT SØGES TIL VORES KONTOR I KØBENHAVN Ø

Sosu-assistent søges til stilling
som rekrutteringskonsulent

Til vores kontor i København søger vi en rekrutteringskonsulent med baggrund som SOSU-assistent, der vil være med til at rekruttere nye vikarer til en af sundhedssektorens største databaser.

SOSU-ASSISTENT TIL VORES KONTOR I KØBENHAVN

POWERCARE A/S har mere end 20 års erfaring i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi er eksperter i at levere sundhedsfagligt personale til hele det skandinaviske marked.

Som rekrutteringskonsulent er du den første, der møder vores nye, potentielle vikarer.
Det er derfor uhyre vigtigt, at du er både imødekommende og empatisk, men samtidigt også salgsorienteret, så du kan sælge virksomheden videre til vikarerne.

Vores vikarer er specialsygeplejesker, basissygeplejersker, jordemødre, speciallæger, SOSU-assistenter og SOSU-hjælpere. Det er derfor vigtigt, at din faglige viden er i top.
Det er et plus, hvis du har administrativ erfaring – og du skal være sikker i at arbejde i forskellige IT-systemer.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER OMFATTER

  • Screening og rekruttering af sygeplejersker, specialsygeplejersker, jordemødre, speciallæger og social- og sundhedsassistenter/hjælpere
  • Personlige interviews med nye kandidater
  • Indhentning og arkivering af nødvendig og relevant dokumentation
  • Onboarding af nye vikarer, så de hurtigt får tilsendt og tilbudt vagter/vikariater
  • Håndtering af både mails og telefonhenvendelser fra potentielle vikarer
  • Kvalitetssikring og optimering af vores processer

 

Sikre at kandidaterne er tilgængelige i vores datasystem og til rådighed hurtigst muligt for vores bookingafdelinger.

ANSØGERPROFIL

Det er et krav, at du er uddannet SOSU-assistent med minimum 5 års erfaring – og dermed har den nødvendige viden om sundhedssektoren. Det er en fordel, hvis du har erfaring med administrative opgaver.

DESUDEN LÆGGER VI VÆGT PÅ FØLGENDE KVALIFIKATIONER

  • Du skal have gode danskkundskaber – både mundtligt og skriftligt. Du skal kunne forstå norsk og svensk
  • Du er udadvendt og forstår vigtigheden af altid at betjene kunder med et højt serviceniveau
  • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for løsning af egne opgaver
  • At du er indstillet på at indgå i et tæt og løsningsorienteret samarbejde med dine kollegaer
  • Du er omhyggelig, har et godt overblik og trives med administrative opgaver
  • Du evner at arbejde i et højt tempo i travle perioder
  • Du har flair for IT og hurtigt kan sætte dig ind i nye IT-systemer.
    En stor del af arbejdet foregår via pc, så dette er en nødvendig forudsætning

DU FÅR

Jobbet som rekrutteringskonsulent er en projektansættelse frem til 31. august 2025.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt mandag – fredag i tidsrummet 8:00-16:00. I travle perioder kan der være mødetider indtil kl. 18.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Så send en mail med din ansøgning og CV til hr@powercare.dk.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi inviterer løbende kandidater til samtale.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på mail: hr@powercare.dk.

Skriv “Rekrutteringskonsulent – København Ø” i emnefeltet.

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi glæder os til at høre fra dig.