Vi søger til både Hellerup og Aarhus

Har du højt humør, POWER og passion?

Vi søger til både Hellerup og Aarhus

Har du højt humør, POWER og passion?

Og er du uddannet som SSA eller SSH? Så er det måske dig vi leder efter som personalekonsulent til vores dygtige sundhedsfaglige team - hvor service, højt tempo og god stemning er en stor del af hverdagen. 

Personalekonsulenter søges til stor sundhedsfaglig virksomhed

I POWERCARE A/S har vi gennem mere end 23 år skabt vikar- og rekrutteringsløsninger inden for sundhedssektoren i hele Norden og som personalekonsulent vil din primære opgave være, at finde kvalificeret sundhedsfagligt personale til vores danske kunder.

Vores mantra er høj service og kort responstid i POWERCARE, og vi er drevet af at hjælpe andre mennesker og sørge for, at alle får den pleje og omsorg de har brug for. Bliv en del af vores POWER-team og vær med til at gøre en forskel for andre mennesker. Hver eneste dag.

Jobbet som personalekonsulent
Vi søger uddannede SSA’er eller SSH’er, der kan indgå i vores team af dygtige personalekonsulenter i Aarhus og Hellerup. Som personalekonsulent vil du både skulle skabe en tæt relation til vores vikarer og vores kunder, der dækker hele landet.

Du skal derfor både hjælpe med at pleje vores vikarer og eksisterende kundeportefølje – og bidrage til at udvide den. Det er derfor vigtigt, at du er service- og salgsorienteret, proaktiv og i stand til at skabe tætte relationer med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
For at lykkes i jobbet er det en forudsætning, at du har solide IT-kompetencer og hurtigt kan oplæres i nye systemer.

Ansøgerprofil
Det er et krav, at du er uddannet SOSU-assistent eller -hjælper.
Vi hører gerne fra dig uanset om du er nyuddannet eller har nogle års erfaring. Det er en fordel, hvis du har relevant erfaring med salg og service. Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • Godt humør, højt energiniveau, gode samarbejdsevner og proaktiv tilgang til dit arbejde
  • Du trives i et miljø med højt arbejdstempo
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver
  • Du er udadvendt og er motiveret for at arbejde med kvalitetssikring
  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT generelt er et must
  • Du evner at øge tempoet i akutte situationer med hastebestillinger fra vores kunder

Vi tilbyder
Som vores nye kollega kan vi tilbyde dig en hverdag fyldt med spændende udfordringer, hvor engagement og højt drive er de bærende faktorer. Vi har en professionel og serviceminded virksomhedsprofil og har samtidig et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og en positiv og humoristisk omgangstone.

Du vil indgå i et vagtskema med vagter fra hhv. kl. 6-14, kl. 8-16 og kl. 12-20.

Der vil være weekendvagter ca. en gang om måneden. Du vil også blive oplært i håndtering af vores vagttelefon.

Der er tale om et vikariat t.o.m 30. sep. 2024 med mulighed for fastansættelse.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning og CV til HR@powercare.dk.
Skriv ”Personalekonsulent SOSU – Hellerup” eller Personalekonsulent SOSU – Aarhus” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på mail HR@powercare.dk.
Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.