Til vores kontor i Aarhus

Personalekonsulent til stor sundhedsfaglig virksomhed

Til vores kontor i Aarhus

Personalekonsulent til stor sundhedsfaglig virksomhed

Til vores kontor i Aarhus søger vi personalekonsulenter med naturlig flair for salg og lyst til at arbejde med sundhedssektoren. Mulighed for at arbejde både deltid eller fuldtid.

DU ER DET PERFEKTE MATCH, HVIS DU

får energi af at skabe succeser, har høje ambitioner og bliver i højt humør af at nå dine egne og virksomhedens mål i en tempofyldt hverdag.

Du behøver ikke have erfaring fra en privat virksomhed, hvis du blot drømmer om at være en del af en tempofyldt virksomhed i rivende vækst og udvikling og er motiveret for at levere en ihærdig arbejdsindsats som personalekonsulent sammen med det erfarne team af kolleger.


Jobbet som personalekonsulent
Vi søger netop nu nye kolleger, der kan indgå i vores dygtige team af personalekonsulenter i Aarhus. Du er formentlig i gang med en videregående uddannelse eller alternativt har du måske erfaring med booking.

Som personalekonsulent skal du sammen med dine kolleger i afdelingen sørge for at matche sundhedsfaglige vikarer med vores kunder i sundhedssektoren.

Derfor er det nødvendigt, at du kan skabe en tæt relation til vores vikarer og vores kunder, der dækker hele landet. Du skal hjælpe med at pleje vores vikarer og eksisterende kundeportefølje – og bidrage til at udvide den. Det er derfor vigtigt, at du er service- og salgsorienteret, proaktiv og i stand til at skabe tætte relationer med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab. For at lykkes i jobbet er det en forudsætning, at du har solide IT-kompetencer og hurtigt kan oplæres i nye systemer.

Vi søger både fuldtid og deltid. Det vigtigste er, at du er fleksibel og klar til at indgå i en vagtplan, hvor der udover dagvagter også er aften-, weekend- og helligdagsvagter, hvortil der naturligvis er tillæg. Vi ser rigtig gerne, at du har mulighed for at arbejde hver 2.weekend.

 

Ansøgerprofil
Du er muligvis social- og sundhedsassistent, lærer, socialpædagog eller også læser du til sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, falckredder, læge eller noget andet.

Det er ikke din uddannelsesbaggrund, der er afgørende, men derimod din motivation og interesse for jobbet. Vi sørger for, at du bliver grundigt oplært.

Vi hører også gerne fra dig uanset om du er nyuddannet eller er under uddannelse.
Derudover lægger vi vægt på følgende:

  • Godt humør, højt energiniveau, gode samarbejdsevner og proaktiv tilgang til dit arbejde
  • Du trives i et miljø med højt arbejdstempo
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver
  • Du er udadvendt og er motiveret for at arbejde med kvalitetssikring
  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT generelt er et must
  • Du evner at øge tempoet i akutte situationer med hastebestillinger fra vores kunder


Vi tilbyder
Som vores nye kollega kan vi tilbyde dig en hverdag fyldt med spændende udfordringer, hvor engagement og højt drive er de bærende faktorer. Vi har en professionel og serviceminded virksomhedsprofil og har samtidig et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og en positiv og humoristisk omgangstone.

Vores åbningstider er mellem 6-24 (også i weekenderne), og vi arbejder i forskellige vagtlag inden for tidsrummet.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling indtil 31. august 2024 med mulighed for fastansættelse.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning og CV til HR@powercare.dk. Har du nogle spørgsmål, kan du skrive til Driftschef Shu Mahendiran på shu@powercare.dk.

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.