Sekretær søges til kontor i Hellerup

Erfaren
sekretær
søges til
rekrutteringsafdeling

Sekretær søges til kontor i Hellerup

Erfaren
sekretær
søges til
rekrutteringsafdeling

Vi søger en erfaren og detaljeorienteret sekretær til at servicere og hjælpe vores rekrutteringsafdeling i det daglige arbejde.

POWERCARE A/S VÆKSTER OG DERFOR SØGER VI EN SEKRETÆR, DER SKAL HJÆLPE VORES REKRUTTERINGSAFDELING MED AT EFFEKTIVISERE OG EKSEKVERE DAGLIGE, ADMINISTRATIVE OPGAVER

Vi søger en sekretær med erfaring fra sundhedssektoren, der kan starte på vores kontor i Hellerup hurtigst muligt.

Hos POWERCARE A/S har vi mange års erfaring med at rekruttere læger og speciallæger til hele verden med fokus på kvalitet og faglighed!
Netop nu optimerer vi vores rekrutteringsproces, så derfor leder vi efter en erfaren sekretær til at bistå vores rekrutteringssekretariat i det daglige arbejde.

Her vil du bl.a. blive ansvarlig for at rekvirere og organisere alle relevante oplysninger og dokumenter fra vores kandidater. Derfor er det også vigtigt, at du trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.

Det er vigtigt, at du har nogle års erfaring som sekretær i sundhedssektoren.
For at lykkes i stillingen, er det en forudsætning, at du er arbejdsom, selvkørende pligtopfyldende og detaljeorienteret.

Du trives med administrative opgaver og har et godt blik for, hvordan de enkelte opgaver kan løses på den bedst mulige måde til gavn for både dig selv og resten af afdelingen.

Det er nødvendigt, at du er struktureret i din arbejdsgang og samtidigt kommunikerer flydende på dansk i skrift og tale – og gerne har kendskab til de nordiske sprog.

ARBEJDSOPGAVER:

  • Hjælpe vores rekrutteringssekretariat med administrative opgaver
  • Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
  • Klargøre dokumenter så vores rekrutteringskonsulenter får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview
  • Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift.


DIN BAGGRUND OG KVALIFIKATIONER:

  • Sekretær med minimum 5 års erfaring (gerne fra sundhedssektoren)
  • Struktureret og pligtopfyldende
  • Flydende dansk i skrift og tale – kendskab til nordiske sprog
  • Du er udadvendt og er ikke bange for at opsøge vores kandidater, hvis vi mangler oplysninger
  • Gode samarbejdsevner – du er både holdspiller og i stand til at være selvkørende


VI KAN TILBYDE:

  • En spændende stilling i et engageret team i en afdeling med høj energi og høje ambitioner
  • Selvstændigt arbejde og tæt samarbejde med vores rekrutteringskonsulenter
  • Et godt arbejdsmiljø og ordnede forhold
  • Onboardingprogram, hvor du oplæres grundigt
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Løn efter kvalifikationer

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.

Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til hr@powercare.dk. Skriv ”Sekretær til rekruttering” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på hr@powercare.dk . Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.