Rekrutteringskonsulent til vores kontor i Hellerup
Rekrutteringskonsulent til vores kontor i Hellerup
POWERCARE A/S er en af sundhedssektorens største samarbejdspartnere i Danmark og resten af Norden. Til vores rekrutteringssekretariat i Hellerup søger vi en sygeplejerske til at fuldende vores team.
Spændende stilling hos en af nordens største leverandører af sundhedspersonale
POWERCARE A/S har mere end 22 års erfaring inden for vikar- og rekrutteringsbranchen, og er i dag blandt sundhedssektorens største samarbejdspartnere på både kommunalt, regionalt og nordisk niveau.
Vi ønsker at påvirke sundhedssektoren i en positiv retning, og derfor har vi en kompromisløs tilgang til kvalitet, faglighed og service, der præger og sætter standarden i hele vores organisation.
Vi tror på, at både POWERCARE og den enkelte medarbejder skal udvikle sig for at vi kan nå vores ambitiøse mål i fremtiden. Vi er stolte af, hvor vi er kommet til, men vi stræber efter mere.
Om stillingen
I stillingen som rekrutteringskonsulent, bliver du en del af et kompetent og engageret team, som varetager alle ansøgninger fra kandidater, som ønsker at arbejde som vikar. Du vil opleve en hverdag, hvor din faglighed kommer i spil dagligt i arbejdet med at screene kandidater.
Afdelingen rekvirerer og organiserer alle relevante oplysninger og dokumenter i forbindelse med ansøgningsprocessen. Derfor er det også vigtigt, at du er detaljeorienteret og trives med telefonen som et af dine primære arbejdsredskaber, da du skal servicere og motivere vores potentielle kandidater i ansøgningsprocessen.
Det er afgørende, at du er empatisk og trives med at tale med kandidater med forskellig uddannelsesbaggrund.
For at lykkes i stillingen, er det en forudsætning, at du er effektiv, dedikeret, serviceorienteret og at din faglige stolthed smitter af i samtaler med kandidater
Du trives med administrative opgaver og har et godt blik for, hvordan de enkelte opgaver kan løses på den bedst mulige måde til gavn for både dig selv og resten af afdelingen.
Det er nødvendigt, at du er struktureret i din arbejdsgang og samtidigt kommunikerer flydende på dansk i skrift og tale – og gerne har kendskab til de nordiske sprog.
ANSVARSOPGAVER:
- Interviewe og screene ansøgere
- Indhente og organisere relevante dokumenter fra vores mange kandidater
- Klargøre dokumenter så vores personale- og bemandingskonsulenter
får de bedste forudsætninger for at gennemføre et godt jobinterview - Servicering af vores ansøgere – både telefonisk og på skrift
- Medvirke til at udvikle rekrutteringsafdelingen, så processer løbende udvikles og effektiviseres
DIN BAGGRUND OG KVALIFIKATIONER:
- Uddannet sygeplejerske
- Struktureret og omhyggelig
- Flydende dansk i skrift og tale – kendskab til nordiske sprog
- Du er udadvendt, serviceminded og har altid fokus på at vores kandidater får en god oplevelse i ansøgningsprocessen
- Gode samarbejdsevner – du er både holdspiller og i stand til at være selvkørende
VI KAN TILBYDE:
- En spændende stilling i et engageret team i en afdeling med høj energi og høje ambitioner
- Selvstændigt arbejde og tæt samarbejde på tværs af virksomheden
- Et godt arbejdsmiljø og ordnede forhold
- Onboardingprogram, hvor du oplæres grundigt
- Gode udviklingsmuligheder
Der er tale om et vikariat (til 31/3 2024) på 37 timer om ugen.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende og stillingsannoncen tages ned når vi har fundet den rette kandidat.
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt efter aftale.
Arbejdssted: Bryggertorvet 1, 2900 Hellerup.
Vi flytter til nye, lækre lokaler i Lyngby (tæt ved stationen) i sommeren 2023.
Har ovenstående fanget din interesse, så send en ansøgning til hr@powercare.dk. Skriv ”Rekrutteringskonsulent” i emnefeltet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på hr@powercare.dk . Alle ansøgninger behandles fortroligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.